Johan Huygh

Bestuurslid

Hij is gehuwd met Veerle. Samen hebben ze drie kinderen (15jaar ; 13jaar en 11jaar). Ze zijn geboren en getogen Leeuwenaren en wonen al 53 jaar in Zuun.
Hij werkt als onderhoudstechnicus bij Elishout-Coovi (Anderlecht). Buiten zijn beroep en gezin is hij actief als vrijwiliger bij de grootste humainitaire hulporganisatie. Daarnaast benis hij een gepassioneerd imker.

Voor hem is de beslissing om N-VA te ondersteunen een kwestie van gezond verstand : zowel in de nationale politiek als in Leeuw als is er nood aan verandering. N-VA heeft een sterke Vlaamse visie maar bewijst ook (o.m. in de Vlaamse regering) dat ze als bestuurspartij verantwoordelijkheid kan opnemen. Voor Sint-Pieters-Leeuw is het zeker hoog tijd dat er een nieuwe ploeg komt met nieuwe mensen en ideeën, die voluit gaan voor het Vlaams en groen karakter van onze gemeente. N-VA komt op het juiste moment met de juiste kandidaten en krijgt dan ook zijn volle steun.