Chantal Lelie

Bestuurslid

Chantal Lelie is een echtgenote en moeder van een zoon. Woonachtig sinds 1992 in Sint-Pieters-Leeuw en afkomstig van Ruisbroek (st-p-l). Haar moeder had een fotowinkel aan de kerk van Ruisbroek waar ze regelmatig meehielp in de winkel, daarna een tijdje gewoond in Anderlecht, Lennik en Drogenbos om dan definitief te verhuizen naar Sint-Pieters-Leeuw.  Eerst gewerkt als arbeider, daarna bediende en nu zaakvoerster, samen met haar echtgenoot van drie bedrijven, allen gevestigd in Sint-Pieters-Leeuw. Actief op allerlei vlakken, bestuurslid van bouwunie vlaams-brabant en bestuurslid van de BSPA. Grote dierenliefhebber met thuis twee honden en twee katten. Maar ook een grote natuurliefhebber. Ook heel wat opleidingen achter de rug, gestart met fotografie, bedrijfsadministratie, interieurinrichting, tuinontwerp en allerlei vakopleidingen.

De N-VA sprak haar aan omdat die voor verandering en vernieuwing staat. Je kan aan de zijlijn blijven staan, klagen en zagen of proberen om samen de problemen aan te pakken en op te lossen of het tenminste geprobeerd hebben.