N-VA Sint-Pieters-Leeuw steunde De Warmste Week

Op 27 december 2016, over deze onderwerpen: andere

N-VA Sint-Pieters-Leeuw schenkt ook dit jaar Music for Life 365 euro.

Samen met verschillende andere N-VA afdelingen maakt N-VA Sint-Pieters-Leeuw, de week voor Kerstmis opnieuw ‘De Warmste Week’. Net als vorig jaar steunt N-VA ook in 2016 Music for Life, de solidariteitsactie van Studio Brussel.

Net als vorig jaar kan iedereen een goed doel naar keuze selecteren en acties ervoor opzetten tijdens Music for Life. Vorig jaar zamelden de N-VA-afdelingen 37.000 euro in voor Bednet. Dit jaar bundelen de provincies de krachten en steunen we niet één maar wel drie goede doelen: drie vzw’s waarvan ‘Vlaamse Madam’ Marieke Vervoort meter is.

In totaal werd 43.000 euro opgehaald voor:

* Pinocchio, een vzw die de belangen en het welzijn van kinderen en jongeren met brandwonden behartigt;

* Villa Clementina, een centrum voor inclusieve kinderopvang voor kinderen met en zonder beperking;

* Vzw Canisha, dat gratis en met vrijwilligers assistentiehonden opleidt die personen met een beperking bijstaan in het dagelijkse leven.

Lokaal voorzitter Herwig Smeets: “Ik ben trots op onze afdeling die ook dit jaar haar steentje bijdraagt in deze warmste week. Een warm vlammetje van hoop en steun in donkere dagen.”